Mysig ridtur!

Idag har jag ridit Baron. Det var supermysigt. Solen sken och allt. Jag red iväg till ängarna och red upp på en stig i skogen och vände sedan tillbaka och följde en äng vägen bort och red iväg på en stig en bra bit och sedan vände jag tillbaka till ängarna och red där i först skritt och trav och sedan även lite galopp. Baron tyckte som vanligt att det var superroligt att galppera. När jag ridit en stund på ängen fortsatte jag och red på en liten väg ett tag och vände sedan tillbaka och red tillbaka till stallet.


Ikväll ska jag gå på bio och sedan sova över hos en kompis så uppdateringen kommer inte vara så bra.

/Sara



Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0