Saknar verkligen hästarna

Det känns supertrist att bara åka till stallet en gång i veckan numera. Jag saknar Tobbe och jag saknar verkligen friheten med att kunna bestämma själv hur passet ska läggas upp. Mest av allt saknar jag att kunna gosa hur mycket som helst.

Jag hade en medryttarhäst på G, men det blev inget av det. Jag hoppas verkligen att jag snart hittar något, det är väldigt tråkigt nu.

Jag förstod inte hur mycket hästarna verkligen betydde för mig förut, men nu gör jag det. Jag förstår inte hur folk kan gå runt utan att ha någon som helst kontakt med hästar.

Jag älskar hästar.


Saknar att ha en polle att ta hand om..

/Emma

Kommentarer
Postat av: Idha ;3

Var med i tävlingen hos : http://cassiopeja.blogg.se/2012/january/bloggtavling.html



Super fin blogg! :)



Kam!

2012-01-13 @ 12:49:29
URL: http://cassiopeja.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0