Ponnyakuten 3

Jag såg precis första avsnittet av Ponnyakuten 3. Det är verkligen super att det finns hjälp att få för dom som inte själv kan lösa problemen.

Men vad jag funderat över är hur det går för alla dom som inte får hjälp. Deras problem kvarstår ändå och kunde dom inte lösa dom förut kommer dom knappast att kunna lösa dom nu heller.

Det är skrämmande att se hur galna vissa hästar är och hur lite kunskap vissa verkar ha. Flickan och mamman som hade hästen som inte kunde vara ensam i transporten kändes väldigt panikslagna.

Jaja, vi får hoppas att både dom som blir antagna till programet och dom som inte blir det löser sina problem.



/Emma


Kommentarer
Postat av: Vilma

Missade det... Attans också! Kommer det upp på SvtPlay eller visas det i repris? :)

2012-01-04 @ 16:20:11
URL: http://conejoshk.blogg.se/
Postat av: jag

Var kollar du på det? Jag hittar det inte på SVTplay.. Kan du länka? :)

2012-01-04 @ 16:22:39

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0