Önskeoutfit

Tänk om jag kunde dra på mig utrustningen nedan när jag skulle fara till stallet. Det skulle vara riktigt trevligt.

Men hjälmen har jag faktiskt och snart byxorna också. Då saknas bara stövlarna och jackan. Problemet är att allt är så himla dyrt, men om drygt 20 år kommer jag säkert att äga dom här sakerna. Då kan man köpa Tretorn för 30:-, eftersom andra saker kommer vara inne då.




Hjälm - Champion Grand Prix
Stövlar - Tretorn Advance
Jacka - Kingsland
Rixbyxor - John Whitaker
(Länkarna går till hemsidor som säljer varorna.)

/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0