Kaninerna startar 15/1

Godmorgon!
Imorse klev jag och Alva upp vid sextiden, så vi har redan varit vakna i drygt 1,5 timme. Jag är väldigt taggad inför dagen, hoppas bara att kaninerna känner detsamma.

Tempe kommer att vara först ut av mina, han kommer att starta krok medelsvår x2. Bella kommer att starta krok lätt**** x2 och Alva och Mollie startar i samma klass. Alva hoppas på pinnar med Mollie, så att hon klassar upp sig till medelsvår även i krokig bana.

Mina förhoppningar:

Bella, oj. Jag hoppas verkligen att hon kommer att vara taggad och glad och visa att hon verkligen kan. Hon är ganska ojämn och brukar väldigt ofta riva halva banan. Men ibland så taggar hon till och nollar grundomgången, bara för att gå på för många fel i finalen, tyvärr.
Men vi ska göra vårat bästa, vem vet, den här gången kanske det går vägen.

Tempe har varit lite osäker i medelsvåren även om största problemet ligger hos mig iochmed att jag fört han riktigt kasst dom senaste tävlingarna. Men han klarar hindren egentligen och nu när han vant sig vid innelokaler skulle det vara riktigt kul med en pinne eller två :D

Jag kommer ta med digitalkameran för att kunna bjuda er på filmer från dagen.




/Emma

Kommentarer
Postat av: Linnea

Lycka till! :D

2012-01-15 @ 10:13:25
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0