Kalender 2012

Idag kom pappa hem med min färdiga kalender. Jätteroligt, jag är verkligen nöjd!

Dom två första bilderna är på den färdiga kalendern, och resten är innehållet. Börjar på Januari och visar i ordning.








Emelie och Timon på ängarna 3 december. En riktigt kall dag men väldigt rolig. Kommer aldrig att sluta förundras över hur Emelie och Ellen tänkte när dom valde kläder den morgonen.


Även den här bilden är fotad i december. Men den här gången är det Sara och Baron som får stå modeller, visst är dom snygga i den röda outfiten?


Eftersom både Mollie, Bella Alva och Sara fyller år i mars kändes det naturligt att välja en av dessa tre som månadsbild.
Bilden togs under en träning tillsammans med Vilma, Emelie, Sara, Alva och jag + kaniner, förstås.


Mini i påskägget är en bild som sprider vårkänslor, tack Stina för lånet av kanin och Sara för att du är så bra på att fota!


Julia tillsammans med fina Socker som tyvärr gått bort. Nu har Julia en ny kanin, Anton, en riktigt söt liten sak.
Bilden togs i samband med våran inofficiella tävling där vi hade riktigt många deltagare och härligt väder.


Emelie Nybergs kanin Soie fick stå för nästa bild. Emelie och Soie är ett fantastiskt team på banorna, det ska bli jättekul att se dom i svårklassen.
Bilden togs under ÅKH:s tävling i Juli.


Emelies kaniner ska förstås också vara med!
Frallans bild togs samma dag som Julia och Sockers bild, alltså under våran hemmatävling. Oddans bild fotograferades i samband med en hemmträning hos Emelie.


Min egen lilla Bells fick stå för Augusti, här tävlar hon i Hälsinge andra juni.


Tempe under en hemmaträning, söt och liten var han här.


Jag och Tobbe i somras, det är Sara som agerade fotograf. Blir så glad när jag ser bilderna och längtar som attan till sommaren.


Med ett uns avundsjuka kommer jag att kika på Ponderosaryttarna under november månad, det skulle vara härligt att rida i ett stall och få sådan samhörighet med dom som rider där. Dom verkar ha otroligt kul.


Saras söta lurvboll får stå för årets sista månad.

/Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie nyberg

gud va fint det måste blivit! vart gjorde du den där kalendern? blir suger på att göra en själv.

2012-01-04 @ 17:05:23
URL: http://ezmiez.se

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0