Hoppning med Lukas

Idag hoppade jag Lukas och det gick superbra!:D På uppvärmningen så travade vi över bommar, kunna hålla kvar galoppen på 10 m voltar m.m. Sedan när vi började hoppa så började vi med trav hoppning vi hoppade då 2 gånger. Jag kände att jag hade bra kontroll ch vi kom i en jämn trav. Sedan så skulle vi komma i galopp och även det gick bra. Efter det skulle vi komma på en bana med lite svårare svängar, dock inte jättesvåra, fast den hade bara 2 hinder men den var ändå ganska lång. Första rundan gick bra dock var det nästan ingen som förstod vart vi skulle svänga och då fick jag vara först, jag var lite osäker på vägarna men det gick bra. Nästa runda som vi körde vara likadan fast åt andra hållet gick superbra, han hoppade så fint och det kändes jättebra:D
Nästa gång är det hästbyte :( Men jag hoppas att vi får välja och då tänker jag välja Lukas, hehe...
/Sara

Kommentarer
Postat av: e

Vad händer jao? :)

2012-01-27 @ 20:36:40
URL: http://emeliesdaily.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0