...

Jag har ju haft en hel del med min väst på sistone. Det har blivit hål i västen så att de "Rutorna" kan lossna.

Nu har vi åkt tillbaka med den många gånger men de kan inte ta emot västen för de skulle skicka den till Holland för reklamation.

Nu i lördags kan vi lämna tillbaka den men vi får ine någon ny väst tillbaka?

Idag smsade affären mamma och sade att västen var lagad så hon åkte ju in för att hämta den. Då har de lämnat västen till en sömmerska och bytt ut dragkedjan?

Så de hade bytt helt fel sak... Nu fick jag iallafall en ny väst som ersättning (Dock en dyrare från Jackson) men oturligt nog var västen för liten då de inte jämfört med min andra väst som jag hade innan. Så just nu får jag helt enkelt rida i min gamla väst som tyvärr är wayyy to small!



Så jag rekommenderar inte en väst från märket Horka, min gick sönder efter ungefär 4 veckor...

/Emelie

Kommentarer
Postat av: Sara

Va jobbigt:(

2012-01-24 @ 20:24:40
URL: http://fotoryttarnas.se

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0