Emma frågar och funderar:Varför älskar vi djur?



Att jag älskar djur har det aldrig varit någon diskussion om. Men varför älskar vi djuren? Varför går vi mot strömmen och försvarar den lägre rankade arten - djuren.

Min anledning är kort men stark. Jag gör det för att djuren ser det människorna missar. Djuren ser ens innersta tankar och vi delar med oss till dom. Dom ser oss som människan innanför våra ansikten. Det gör dom unika.

Därför kommer jag alltid att stå upp och skydda och försvara djuren.

/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0