Dagens planer + Kistamässan

Idag ska jag vara med Lowisa och träffa hennes söta kaniner. Ska bli riktigt kul, hon har fått hem en ny sedan jag var där sist. En wienertecknad lurvig sak.

Det var först tänkt att jag och mamma skulle åka till Equeens och köpa ridbyxor idag, men det blev lite ont om tid så vi tar det en annan dag istället.

Jag blir så glad varje morgon när jag vaknar nu på lovet och vet att jag kan somna om. En väldigt skön och uppskattad känsla. Den ska jag ta tillvara på dom sista dagarna på lovet och njuta riktigt ordentligt.

Idag tills på söndag arrangeras Husdjursmässan i Kista (Stockholm, Kistamässan är en jättestor mässhall). Där kommer det att vara massvis med djur och åskådare. Anledningen till att jag tar upp det är för att det anordnas kaninhoppning i klasserna rak svår och rak elit.

Så ni som bor/har vägarna förbi Kista borde titta in där, tror ni kommer att få se mycket spännande.



/Emma



Kommentarer
Postat av: Noomie

Fin blogg ni har!(:

2012-01-05 @ 12:06:43
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vill till Kista nu! :(

2012-01-05 @ 16:25:35
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0