Dagens fråga:Varför började du med ridning/kaninhoppning?


Kommentarer
Postat av: emelie (saras kompis)

mamma rider, så när jag var 2-3 år tog hon med mig till stallet och jag började rida en lite shettis som hette prins lite då och då. När jag var 6år fick jag börja rida lektion på exemplar ingelas häst men han var så stor att jag bara kunde skritta och trava så när jag var 7år började jag på ridskolan (red fortfarande prins då och då) och när jag var 8 skulle fylla 9 år fick jag Astra<3 och på den vägen är det:P

2012-01-24 @ 16:34:19
URL: http://hewonen.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0