Dagens fråga:Varför började du med djur?



/Emma

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Jo, man kan ju klickerträna alla djur bara dom har motivation ;)

Haha! Ingen rolig historia alltså?



Jag tjatade och tjatade enda sen jag var 3 år om en hund och 2006 fick jag mitt allra första husdjur. Gerbiler. Sen så har jag haft 3 st kaniner och 6 st gerbiler genom åren. Tror att jag alltid kommer att ha något slags djur så länge jag lever eftersom dom bara är föör underbara! :D

2012-01-30 @ 15:51:27
URL: http://svartkanin.blogg.se/
Postat av: Emma - Tanneryttarna

För att det verkade så grymt roligt och det var det också!



Djur det bästa som finns =)



Fin blogg!

2012-01-30 @ 17:56:54
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0