Bilder - från då till nu

Visst är det tur att man förändras. Jag har suttit och kikat igenom mina bilder från 2008 och jämfört dom med mina bilder i år. fotokunskaperna har ökat. Men sedan har jag också fått möjligheten att fota med systemkamera, vilket jag inte hade för 3 år sedan.

Sen är det ganska skönt att veta att jag kommer säkerligen att jämföra dom bilder jag tar nu med dom bilder jag tar om tre år, för både min bildsmak och min fotoerfarenhet kommer att förändras.

Vilket fall, här nedan ser ni bilder från en stor tävling våran ridskola arrangerar varje år. (Sara och jag har varit där varje år sedan 08 och fotat.)








Nedan ser ni bilderna från i år, Okej, 2011..
 









Jag tycker att det är oerhört svårt att välja ut bilder.

/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0