Över förväntningarna...

Idag fick jag Merlin på ridningen. Jag blev rätt så besviken då jag inte har speciellt bra minnen med han, en seg häst som är stel som en pinne och skänkeldöv. Men han var jätterolig att rida, ganska lätt och få fram och började jobba i starten redan när jag drev. Dock så hade jag en enorm träningsverk i mina ben och mitt upp i ridlektionen fick jag världens håll som gjorde att jag satt och försökte sitta på ett sätt så att det inte skulle göra så ont xD Då förstörde jag lite genom att inte riktigt få han helt igenom släppt men jag fick iallafall en framåt bjudning. Galoppfattningarna var han helt grym på både från skritt och traven.
Jag längtar till nästa vecka för då ska jag satsa på att få han i en stadig form i alla gångarterna :)
/Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0