Äntligen fredag!

Godmorgon :)

Inatt har jag sovit väldigt oroligt och drömt en massa mardrömmar. Både bomber och knivmördare har varit med i mina drömmar, usch!

Fredagar är riktigt jobbiga ur schemasynpunkt för mig, det ända postiva är kortdagen. Efter skolan ska jag in till stan tillsammans med Emilia och hämta ut både mitt ID-kort och köpa ett nytt busskort. Jag har varit utan busskort ända sen jag råkade slarva bort mitt kort, dagen innan vi skulle ta bussen till Härnösand och tävla. Jag har alltså varit utan busskort i några månader, min mobilräkning är nog inte alltför rolig.

Imorgon kommer en stor överraskning som kommer att förändra eran läsning hos oss, förhoppningsvis till det positiva. Ikväll får ni förhoppningsvis ett beräknat klockslag.



/Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är allt bra?

2012-02-03 @ 16:31:25
URL: http://emeliesdaily.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0