Tävlingsresultat

Helgen var riktigt kul!

På lördagen var det krok, och Bella specifikt tyckte det var superkul. Man blir så glad när man känner hur entusiastisk den lilla kaninkroppen blir :) Min nya krok-kanin kanske?
I vilket fall som helst fick hon några nedslag i båda klasserna, men att hon hade kul kändes som det viktigaste.

Också Tempe fick sig något nedslag, men tog ändå en pinne på 2+0 i första lätten. Han var så jäkla fokuserad i helgen, han snuskade otroligt nog ingenting alls. Ja, jag är också chockad..

På lördagen efter att vi haft höjden och packat ihop allt (tur att vi hade ett släp!) så for alla kaninhoppare till pizzerian. Lite håriga, lite trötta men väldigt glada. Jag och Julia bestämde oss för att vi skulle vara nyttiga, så vi delade på en sallad. Gott!

Efter en trevlig kväll hos Elsa och Agnes med bäbispussande och självklart en massa kaninprat så var det dags att sova. Jag insåg ganska snabbt att platsen jag valt i soffan var för kort, typiskt mig. Men jag somnade tillsist och det blev söndag och rak-klasser!

Även här så tog Tempe en pinne på 0+1 med lite fart i bakkärran. Han var riktigt skojig att föra i helgen, utan snusk ;)

Bella smårev lite, men hon har blivit klart duktigare! En dag så är jag säker på att hon kommer att ta en pinne. Men vi har inte bråttom, hon får ta den tid hon behöver.

Sen kastade sig Niko med Linda i kopplet sig över det otroligt långa längdhindret med en bom på 275 cm, och tog nytt svenskt rekord. Agnes virrade bort sig helt och hållet när hon läste upp resultaten. Och på vägen hem smaskade vi i oss en hel chipspåse.

Vilken helg alltså!



/Emma



Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0