Frågestundssvar

Från Fanni:

Till Emelie: När kommer förklaring hur man gör egna rosetter och torkar frukt?
Sv: Ja, jag fick inte in alla kommentarer så det kommer antagligen inte att komma :)
Men vill ni fortfarande läsa om det, lägg till 3kommentarer här nere så fixar jag det! :D

Till Emma: Har du hoppat Tobbe nån gång? Är Tobbe hans riktiga namn? ^^

Sv: Nej, han heter Tobbe Topline egentligen. Och ja, fast bara ett skutt i paddocken än så länge. Men han kan och är jätteduktig :)

 


Till Sara: Är teddy din första kanin?
Vad är det högsta du någonsin hoppat med häst?
Sv: Ja, Teddy är min första kanin

Jag vet inte riktigt hur högt jag har hoppat. Runt 90-100 cm tror jag.


Från Amanda:

Vad gillar du mest hos hästen?

Emelie:
Oj, jadu. Att de är så fett coola, kan vara stencoola och jättespattiga. Antagligen deras olika personligheter tror jag :)

Emma:

Sv: Att den blir ens bästa vän om man hanterar den på rätt sätt och respekterar den. ♥


Sara:
 
Om man vinner deras förtroende har man en vän för livet och att man kan göra så mycket tillsammans med dom.
Från A:

Kan ni länka min blogg? ;)

Fotoryttarnas: http://lifebyalva.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Fanny

Skulle ni vilja byta min länk till: http://fotoponnies.blogg.se ? :3

2011-09-06 @ 19:09:57
URL: http://fotoponnies.blogg.se/
Postat av: :)

berätta hur man gör egna rosetter :)

2011-09-07 @ 17:08:26

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0