Dag 2 - Varför jag började rida

När jag var sisådär 7-8 år gammal så ville jag börja rida. Min mamma satte upp mig på kö på ridskolan, men vill ni veta varför jag ville börja rida?

Det normala svaret borde vara att det var för att jag älskade hästar (vilket jag gjorde!) men anledningen var att jag fått för mig att om jag red, då skulle jag slippa gå!

Att det inte var så insåg jag ganska snabbt - det är riktigt jobbigt att rida! Men jag älskade det och ville förstås fortsätta, för vad är det man säger? En gång hästälskare alltid hästälskare ;)

/Emma


Kommentarer
Postat av: Fanny

Heter den hästen albin? :O

2011-09-19 @ 19:10:08
URL: http://fotoponnies.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0