Mot Emelie!

Idag ska jag ta bussen ut till Emelie och fota på när hon rider Timon, så hon får dagsfärska bilder att bjuda på sen!

Ska fota kaningården lite snabbt också, så ni får se hur det ser ut där nu. Har grejat en hel del och flyttat burar och städat, har blivit toppenfint!

Om jag får mycket tid över kommer jag att ta ut Tempe och bygga upp något medelsvårhinder också och fota, så håll utkik efter bilder idag!

Vi kan också passa på att önska Sara lycka till, för hon ska göra en spännande sak idag .. Vad det är låter jag henne själv få tala om sen.

Vad har ni för planer idag?



/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0