Wiieee!

Storhäst idag...

Verkligen jätteroligt! Red en häst som heter Valli, vi körde barbacka (För de som ville). Jag tog sadeln eftersom att det är första gången jag rider storhäst på ridskolan, sedan visste jag inte hur hon var heller. Sket i sporrarna (Vilket jag inte skulle ha gjort)

Körde mycket volter och forming, hon var inte så framme vid skänkeln och jag fick inte fram den bjudningen jag ville ha. Brydde mig inte så mycket om formen ville mest bara känna igenom henne först.

Vart så mycket att hålla koll på, helt annorlunda än att rida ponny. Nu blire till att tagga inför torsdag igen då, hoppning på storhäst! :)

/Eran Emelie

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0