Ridit i mörkret

Idag har jag ridit Baron. Jag packade hur mycket saker som helst imorse som jag skulle ha med mig till stallet ( ombyteskläder m.m) och även gympakläder. Så mitt skåp blev fullproppat. Sedan när jag kommer fram till skolan kommer jag på att jag glömt busskortet hemma, det viktigaste. För kommer till stallet så sent om jag ska gå hem först, så då var mamma så snäll och skjutsade mig till stallet.

Jag hade tänkt att rida ut, men sedan när jag kommit ut ur stallet bestämmde jag mig för att rida på banan runt stallet. Baron kändes fin. Fast hade problem när jag skulle ut med han ihagen. För att slöppa ut han måste han gå under en pinne och det ville han inte när det var mörkt, sedan kommer Sopot (hanns hagkompis) fram för han blir nyfiken och då blockerade han ingången^^. Men han flyttade på sig som tur var och strax efter det gick Baron in.

/Sara


Kommentarer
Postat av: Melina

Har du några bilder på honom hihi? :D

2012-04-20 @ 19:07:02
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0