Önskelista @ Emma



Den där hästen har stått med varje år så länge jag kan minnas, nu skriver jag med den främst bara för att det är tradition. Någon häst under granen känns inte så troligt.

Hoppas jag har lite bättre tur med kaninen ;)

Ja, mitt såkallade kaningårdsbygge kanske också väcker lite frågor. Men det är helt enkelt så att jag vill bygga lite fler burar och samtidigt få till ett bättre ställe för kaninerna, har lite olika alternativ som jag går runt och funderar på.

Morfar och farfar snickrade jättefina kopior av Librahinder förra året, så dom får göra ett försök igen.

Bagagevagn, ja.. Den är tipptopp att lasta kaniner på vid tåg och bussresor!

Bella ska som synes få en ny transportbur är tänkt, så kan Skorpan (våran katt) få tillbaka sin som hon beslagtagit i nästan två år.


Vad önskar du dig i julklapp?


/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0