Hinder (Önskeinlägg)

Återpublicerat pga önskemål.

Emmas hinder:


Parkbänken.
Hindret byggdes av min farfar och kan byggas upp till 45 cm i höjd.


Brunnen.
Hindret har jag och Sara byggt och även detta går att bygga till drygt 45 cm. Kan byggas både som box och rättuppstående.


Halv-tvåan.
Detta hinder har min morfar byggt, hindret går att bygga upp till ca 45 cm och kan byggas som rättuppstående och halv-långt.


Rättuppstående.
Byggt av Alva, kan göras 30 cm högt (lätt).


Lilla Blå.
Byggt av mig och Sara. Kan byggas på många sätt och göras både högt, långt eller rakt.


Flamman (Libra Artic)
Köptes begangat 2011. Maxhöjden ligger på drygt 45 cm, och hindret har 5 tillhörande plank.


Här skymtar ni rättuppstående + tvåor/treor vi byggt, men dessa är väldigt dåliga så ni kommer inte få någon närmare presentation av dom.

Emelies hinder:
Femman, 45 cm högt och ca: 40 cm långt. Detta hinder är byggt av mig.
Halvtvåan 60cm högt och 10cm brett. Hindret är byggt av mig.
Liggande krysset. 60cm högt och 10cm brett. Byggt av mig.
Start hinder. 30cm högt. byggt av mig.
Ett längdhinder. 60cm långt. Byggt utav mig.

Saras hinder:


Kanin-stallet. Byggt av mig och ytterst lite av Emma och Alva.
Höjd: ca 44 cm.


Rättuppstående. Byggt av mig.
Höjd: 40 cm.

/Fotoryttarnas.

Kommentarer
Postat av: I JUST CAME TO SAY HELLO!

Hoppas du får en bra dag!

2011-08-25 @ 09:38:23
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fina! :D

2011-11-20 @ 20:48:06
URL: http://svartkanin.blogg.se/
Postat av: Clara ♥

svar ;

haha jag o min kompis skulle sola solarium så hade vi glömt vårt kort in dit..

så vi bankade på dörren fall i fall någon var där inne.

o de var en ensam liten tjej där inne (vilket vi inte visste)

o vi råkade banka lite för hårt, så hon ringde polisen o sa att de var inbrottstjuvar.... hahah xd

2011-11-20 @ 21:11:31
URL: http://claraask.blogg.se/
Postat av: JFdressage

super härlig blogg! :D

vilka fina bilder! <3

2011-11-21 @ 19:11:30

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0