Vinnaren..

Vi fick in några riktigt bra motiveringar om vilken favoritras som var ens favorit. Det var riktigt svårt att välja, men tillslut så vart det Emelie  som vann.

Här är hennes motivering:

''Jag älskar Holländare, men endast pga av deras färg :) Jag har inte träffat någon så jag vet inte riktigt hur dom är.

Min favorithästras är Shetlandsponnyn!
Jag har varit med om så mycket med den rasen, den första häst jag red på var en shettis, min första sköthäst var en shettis, hästen jag först körde är en shettis. Dom är verkligen underbara, små och envisa. Ofta med mkt man och svans, jättegulliga! Tyvärr så växer man ur dom väldigt fort :/ Men de går alltid att köra, ännu än bra grej!''

Tack till alla som deltog!



Vill ni ha fler sådana här motiveringstävlingar?


Besök Emelie  som vann våran motiveringstävling och bloggar om sina kaniner på Soluddens kaningård.


Kommentarer
Postat av: Jag (Emma)

Ska vi avgöra veckans tävling iaf? Vi har ju ett bidrag iaf, den kan ju få vinna så får vi köra igång en ny :p

2011-05-20 @ 11:04:50
Postat av: Emelie N

:D

2011-05-25 @ 23:08:42
URL: http://soluddens.blogspot.com

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0