Vad jag borde ha sagt 2

Igår hörde jag en mamma diskutera med sitt barn i stallet. Barnet föreslog att dom skulle testa gummibett på deras ponny, som reds på bettlöst. Mammans svar var ett bestämt nej, och att hon inte skulle använda något om bettlöst redan funkade!

Jag tycker att hon borde ha lyssnat på dottern. Visst, hästen kanske inte funkar på gummibett, men om den går bättre? Då får dom aldrig uppleva det. Dessutom anser jag att variation är jätteviktigt i allt.

Vad tycker ni jag skulle sagt?


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0