Tobbe

Ni minns hästen jag provred för ett tag sen?

På Torsdag kommer jag att börja på han, och rida han 2 dagar i veckan. Känns jätteroligt och hoppas verkligen att det kommer att funka bra. Men kommer såklart sakna Emelie och Aeiti :(

Aja, är glad att jag har en ny medryttarhäst iallafall, ska försöka anställa Sara som fotograf så fort som möjligt. Ni är säkert nyfikna på hur han ser ut.

På torsdag har jag och Emelie (tror Sara skulle följa med..) planerat en heldag i stallet, vi ska bada med hästarna, rida på ängen och longera. Sista gången för mig, så jag tar med tårta. Maräng :)


Kommentarer
Postat av: victoria

Ganska orättvist av ägaren tycker ja :( innan jul skulle jag provrida han men hon tyckte jag var för ung...Men är jätte gald att du har blivit medryttare på han :)

2011-05-31 @ 08:41:15
URL: http://iwillalwaysloveyou.bloggplatsen.se

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0