Timon, stallet på torsdag!

På Torsdag sticker jag och Emma till stallet! Synd bara att det är 2 gåner kvar med Tok Emma, kommer sakna henne någe enormt :(

Vet inte vad det blir, om det är fint väder kanske i sticker till stranden och badar med tokpållarna? Hade velat hoppat men ändås har jag ingen lust, jag själv tycker att Timon är lite små svår att hoppa, eftersom att han är liet osäker på hinder och att jag inte kan "hjälpa" honom över hindret, han behöver en ryttares stöd för att kunna bedömma avståndet. Det är iallafall hur jag resonerar det. Men detta ska försökas att tränas upp i sommar, börjar med låga hinder.

// Emelie

Kommentarer
Postat av: Emma, Sara & Emelie

suck :(((

2011-05-10 @ 19:59:24
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0