Tempe, otroligt söt!

Den sista dagen i mitt liv har tillbringats med Emma, Tempe, Oddan och Frallan för er som ville veta.


Hehe nee jag skämta, jag tror inte att jorden går under idag, vi får se klockan 18.00. Men ja dagen har spenderats med Emma och Tempe som för övrigt var förjäkligt söt!

Sedan fick hon se mina små bäbisar. Jag hann (som tur var) städa alla burar innan hon kom. Sedan hann jag dammsuga upp allt spån som kommit på golvet även om det inte syns på mitt rum...


Kolla vad jag gjorde :)



Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0