Svaghet...

En svaghet som jag har i ridning är min yttertygel. Den glappar lätt vilket inte är bra. Jag måste verkligen jobba stenhårt med det. Fast det har blivit bättre, men det är absolut inte bra. När den blir glapp kan jag istället he ut ytter handen för att få den sträck och därför får jag en bred handställning. Men när jag tänker på det går det mycket bättre, så nu är det bara att träna & träna och hoppas att min ridlärare säger åt mig ännu oftare:).

Jag lägger gärna min hand också istället för att ha tummen i högsta punkt.

Det är dom 2 sakerna jag  tränar mest på just nu.

Vad har du för svagheter?

//Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0