Stövlar

''Stövlen är helt i läder av högsta kvalitet. Liksom Tretorn är vidden ställbar men med mycket mer avancerad teknik som redan är beprövad på vandringskängor och skidpjäxor. Du ställer helt enkelt in vidden genom att vrida på en knapp och stövlarna sitter som gjutna. Perfekt att kunna justera själv eftersom man oftast alltid har olika tjockleker på benen, kan vara svullen av olika anledningar. Nu sitter stövlarna perfekt varje dag och ger ett fantastiskt stöd.

Veredus har jobbat i flera år med denna stövel och samarbetat med några av Italiens främsta företag som tar fram skor och sportutrustning och design. Veredus är världsskända för sina produkter som håller hög kvalitet, sin snygga design och fuktioner.

Storlekarna som kommer finnas är: 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43.
Normala skaft eller extra höga,
Priset kommer att vara (hos ryttarstugan); 6995 kr''


Dom är überhemska tycker jag, med alla spännanordningar! Visst, dom är säkert sköna att rida i, men snygghet är en väldigt viktig del anser jag. Priset var alldeles för mycket dessutom, nej tacka vet jag Tretorn!
Ja, jag tänker köpa ett par Tretorn, förmodligen i svart när mina fötter vuxit klart.



Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0