Sara är eeeelaaak :p

Hejhej :D ( O I N T R E S S A N T  I N L Ä G G )

Just nu så är jag med Sara, hon är osocial och spelar spel på min mobil efter att ha övertalat mig att ladda hem det;)

Nu ska jag skriva lite om Sara, för hon orkar inte blogga.
Imorgon ska hon rida Thea, Emelie ska fota henne.

Hon medgav dessutom att min mobil är bra, så det var ju trevligt, hehe.

Vi ''tittar'' på Talang, eller jag bloggar och Sara spelar spel. Men popcorn har vi ätit och druckit äcklig cola. Sodastream är inte min största talang.

Jag delar med mig av en låt som förhoppningsvis gör dig riktigt glad, för den här låten är verkligen en glädjespridare. Trots dess annorlunda namn ;)




Besök Emelie  som vann våran motiveringstävling och bloggar om sina kaniner på Soluddens kaningård.

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0