Saker i mitt huvud

Ett vanligt inlägg om vad jag tänker om bloggen...

Tänk att jag sitter här och skriver just nu, jag skriver för våra läsare, föratt de ska få något roligt att läsa om. Sedan att de vet att jag finns och vem jag är medans jag inte ens vet att ni finns, det tycker jag är coolt. Det brukar jag tänka ganska ofta när jag läser bloggar, tänk att jag vet vem hon är medans hon inte ens vet att jag finns. Jag vet att inte många kanske läser våran blogg men det brukar vara över 20st, så att några vet att jag finns... Just det här inlägget tycker jag itne blev jätte bra men ibland kan det vara bra att veta vad som finns inuti bloggarens huvud...


// Eran Emelie

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0