Ridningen på Timon idag...

Idag stack jag till stallet lite tidigare, däremot blev det bilkö för Emma men hon hann hon med. Vi hade tänkt att rida ut men det skulle börja oska (Vilket det inte gjorde) så då var vi inte så sugna på att rida ut. Så det blev som vanligt paddocken *Suck*. Det låg lite hinder framme som vanligt (Lite små störande) men hindren ska tydligen vara där... Ska antagligen flytta in dem i mitten nästa gång x'D.

Vi bytte bett på hästarna och jag tyckte att Timon jobbade mer på bettet som jag hade idag, än det jag brukar använda. Han var helt, ja jätte jobbig i början. Men efter att vi hade ridit ut en bit så blev han lite bättre, men han ville fortfarande inte komma i galopp. Han gick ganska fint i form lite då och då på volten, men han slänger gärna upp huvudet lite då och då.

// Emelie

Kommentarer
Postat av: Emma, Sara & Emelie

Om alla svarar på frågestunden så sätter vi ihop svaren sen :)

Emelie N:

När får era kaninungar debba?

Tempe får debutera 16 Juni.



Fanni:

Ska ni ta in en till fotoryttare ..?

Jag tycker inte det, eftersom det räcker himla bra med oss tre :D



Tanja:

Vad har ni för kameror?

Jag har eller hade en Canon EOS 400D, men ska införskaffa en ny eller laga den gamla.



Caroline:

har ni någon gång blivit arga på era kaniner?och isf så varför?

Arg och arg, men det händer att jag blir lite irriterad på henne, framförallt när hon är elak i buren.

tränar ni alltid med era kaniner?

Jag försöker att ta ut henne i sele eller i hage varje dag, så hon får ordentligt med motion.

ska ni köpa flera kaniner?

Jag kommer inte köpa fler kaniner när jag bor hemma (som det ser ut just nu :p) men sen.

hur många selar har ni?

Jadu.. Jag har säkert uppemot 10 selar, om inte fler.

Vad hatar ni för mat?

Pölsa och lever ^^

Vad är eran favorit mat?

Min favortimat.. Har ingen speciell favoritmat.

2011-05-12 @ 21:46:20
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: Emma, Sara & Emelie

just ja, glömde en fråga!

Anonym: (mankam)

Varför ska du sluta rida Tian (emma)? :o

För att han tyvärr bor för långt bort från mig, det håller inte i längden att åka 30 min dit och sen hem. Tyvärr.

2011-05-12 @ 21:47:34
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0