Regn & hoppglada kaniner

Under kvällen så ringde jag Sara som kom hit och fotade och filmade när jag hoppade med kaninerna. Ljuset blir så himla fint när det regnar, och bara man har paraply så klarar sig kameran också!

Bella hoppade superfint, hon hade bra fart och tvekade bara på Parkbänken ibland. Himla glad man blir, hon behövde inte speciellt mycket hjälp utan jag kunde bara gå bredvid henne mestadelen. Att det regnade bekymrade vi oss inte om, hon blir ju ännu sötare med rufspäls.

Det var aldrig tanken att hoppa med Tempe, men han var ute i hagen så han fick också ta några skutt.
Sänkte ner till Minihöjd och den första gången luktade jag väldigt gott, så han var väldigt ofokuserad. Men när Sara hoppade med han gick det betydligt bättre.
När jag sedan tog över igen så skärpte han sig och hoppade superfint. Farten är inget att skryta med, men över hindren kommer han. I slutet så hoppade han faktist maxad Parkbänk (30 cm cirka, det är maxad Lätt-höjd) och hoppade fint på dom andra hindren också. Nu gäller det att få han att springa mellan hindren också.

Sara har laddat in bilderna så dom kommer upp imorgon. Dom är superfina så håll utkik! Även någon hoppfilm på Bella bjuder vi på.


En sämre variant..


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0