Redigerat

Emma skrev förut och frågade om ni ville att vi skulle redigera bilderna och jag kan direkt säga att jag inte kommer göra det. Jag har varken tid eller ork att göra det. Jag fotar alltid mina bilder som jag vill ha dom, blev dom inte bra tar jag bort dom.  Jag tycker att det är roligare med original bilder, eftersom  det är så man har fotat bilden.


som den här bilden, jag tycker att den är finast som den är, kroppen
är mörk medans huvudet är i ett lagomt ljus, så hans kropp gömmer
sig bakom trädet medans hans huvud tittar fram, jag tycker inget är
onödigt på bilden utan jag tycker inte att hans huvud ska vara direkt
mot kanten.

Visst kan vissa bilder behövas redigera, det kan ju ha kommit med en annan häst på bilden och man blev så nöjd med bilden annars, då kan man redigera, fast det är sällan jag gör det.

Om ni vill ha redigerade bilder så kan Emelie och Emma göra det, men jag kör original :D

// Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0