Om Teddy

Namn:Teddy
Uppfödare:köpte han från arken men trodligen Louise Westlund (det är hos dom jag rider Candy)
Ägare: Jag
Född: Hehe har inte räknat ut det än... men köpte han 9/8 -2010
Färg: Madagaskar brokad
Ras:Lejonhuvad

Teddy är en liten lurvig busig sak. Han älskar att gosa och då är hur lugn som helst, men när han är på backen är det fullfart som gäller, då springer han runt och gör glädje skutt rätt upp i luften, ibland låga och ibland jättehöga. Den ända gången Teddy blir sur är när jag ska lyfta upp han när han har träffat honor.

Att hoppa är han såklart bäst i mina ögon även fast han inte hoppar högst, jag har inte tävlat med honom utan bara varit på en träning och det tar ca 45minuter till närmaste tävling och jag tycker att det är onödigt att han ska få åka så långt när vi kan hoppa hemma.

Jag har inga planer på att skaffa en till kanin, även fast jag blev sugen på det när jag såg kaninungarna i fredags. Men sen har jag ju världens bästa kanin så varför ska jag då ha en till?



//Sara :D


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0