Min kamera

Jag fotar ju väldigt mycket, men jag har inte skrivit något speciellt om min kamera och mina objektiv.

Kamera:
Olympus E-500
Det är en rätt så gammal kamera, men jag tycker om den. Så jag tycker att den är bra.

Sedan har jag 2 objektiv till den.

Ett olympus zuiko digital 50mm-150mm

Sen ett macro 35mm

Blev inte speciellt mycket om min kamera, men undrar ni nått så fråga på :D Tänkte att jag ska börja skriva vad jag har för inställning när jag fotar, alltså sen när jag lägger in bilderna på bloggen:), låter det bra?




3 bilder som är fotade med mitt macro objektiv

Dom flesta bilderna är fotade med mitt andra objektiv, för man fotar rörelser med det och jag fotar mest på Teddy och är jag själv som jag nästan jämt är när jag fotar så tycker Teddy att det är roligare att springa. Men nu ska jag börja fota mer med mitt macro, då jag tycker att det objektivet är grymt bra!

//Sara :)

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0