Kanin på rymmen!

Idag när jag gick hem för att pcka ridsakerna så öppnade jag så att han kunde gå i kompostgallerna, och gissa vad han gör då? Jo han har tydligen flyttat på kompostgallerna och smitit så sen kommer Emma med Teddy och säger att han smitit. Det var några som hade sett han på Emmas gata och gått och frågat Emma om det var hennes kanin, så då fångade Emma han. Jag är glad för att det gick bra. Fast han satt fast kompostgallerna i buren så nu kan han inte flytta dom. Såg sen hur han gjorde eftersom medans jag stäade buren rymde han några gånger fast speciellt långt hann han inte. han biter och byttar bort kompostgallerna och sedan blir det ett litet hål som han kan gå ut i. Han aldrig gjort så förut men nån gång måste man ju testa nått nytt.

//Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0