Hur lyxigt får det bli?

Idag så var vi tre stycken, mig inräknat. Så sjukt lyxigt och man får himla mycket hjälp. Älskar våran ridgrupp.

Jag red Frasse Fransen, glad och pigg liten ponny.

Först red vi ut en snäng i skogen, skojsigt värre. Mötte en tjej som ridit i våran ridgrupp förut, med en av sina hästar.
Väl tillbaka var det dressyr-time i padocken. Vi jobbade på volter, både stora och små och självklart i båda varven. Galoppfattningar från skritt. Gick okej, vart några travsteg ibland men efter några gånger fick vi in det.

Han var ganska sammarbetsvillig och härlig att rida, pigg men absolut inte stark och glad. Rätt så nöjd :)

Det jag ska tänka på:

Sträcka upp mig, ser enormt fult ut med böjda ryttare, usch!

Hålla handen korrekt och inte låta den falla. Ha ett bättre stöd på yttertygeln.

+ en massa till :p



Frans och Sara i dungen 2010.


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0