hej hej

Den här helgen har jag haft fullt upp, jag har helt enkelt inte hunnit blogga. Igår klev jag upp tidigt och åkte till Thea. Emelie följde med och fotade. Ja sedan åkte vi till hemma kväll och köpte massa godis och hyrde 4 filmer. Sedan åkte vi på en annan affär och köpte massa andra grejer. Sen kom jag hem och duschade och sedan åt jag och sedan cyklade jag till Emelie. Ja vi såg på filmer och åt godis, chips och kex med massa olika saker på.

Idag har jag varit med Emelie fram till halv 5.  Jag fotade på Fläckis och skulle fota på hon och Astra, men jag hann inte :(.

Bilder kommer sen men ska ut till Teddy nu.

// Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0