Gästbloggar!

Hej! Jag heter Alva och är Emmas lillasyster.
Jag tänkte blogga lite om Mollie, hur hon är och så.

När Mollie är på tävlingar brukar det gå bäst för hon i finalen. Det är nog därför hon är uppvärmd då. I lördags när vi var på tävling så rev Mollie tre hinder i grundomgången men kom inte till final. På den tävlingen kom Mollie 10/15. Den dagen var det en till Lätt som Emma fick tävla Mollie med. Då gick hon på 14/15. Om Mollie kommer sist i en tävling nån gång så är jag alla fall glad över att Mollie gillar att hoppa och försöker alla fall.
När Mollie är hemma så brukar hon mest vara glad. Nu försöker jag lära Mollie att om man bits eller sprattlar så kommer man inte ner fortare. Om Mollie sprattlar brukar jag vänta tills hon blir lugn och sen så sätte jag ner hon efter ca fem sekunder. Om Mollie bits så brukar jag sätta ner hon i ca fem sekunder och sen så tar jag upp hon igen.

(C) Alva.J
Här hittar ni mig: alvyz.blogg.se

Kram Alva!


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0