Fullt upp - men ändå inte..

Jag skulle vilja säga att jag har haft fullt upp idag, men sanning att säga så har jag tillbringat stora delar av dagen (förutom när jag var hos min kusin och ute hos kaninerna..) med näsan i en bok!

Jag läser om Stephenie Meyers Twilight-saga, kanske skriver ihop en recension. Älskar dom böckerna <3

Jag kommer nog inte uppdatera något mer idag, jag vet att det inte är likt mig, men alla måste få ta det lite lungt ett tag.

Imorgon kommer jag tillbaks med spännande uppdateringar, kossorna väntar då!


Ibland är det skönt att ta sig över mållinjen avslappnad och lugn, utan stress..


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0