Fredag morgon

Japp, det är fredag igen. Himla skönt, veckan har gått väldigt fort!

Nästa vecka ser jag fram emot, det händer något skoj ni kommer få veta sen (...) och dessutom är det tävling :D Gästrike kommer då, hoppas Bella är taggad!

Annars kommer veckan att se ut som vanligt för min del. Men lovar att försöka låna Saras systemkamera, länge sen jag la upp en riktigt fet bildbomb. Tempe har blivit riktigt stor och precis lika söt :)


Men tills dess bjuder jag på lite bilder från tävlingen som gjorde mig riktigt intresserad av kaninhoppning.



Spirit Of Love ''Frans''.


Ungemiss Basta Viking ''Viking''.


Viking igen.


Crystorms CH Bonneville ''Ville''. Vila i frid <3


''Fanny'' (Minns inte namnet :p)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Amen titt! Där är ju Oddans pappa :D Viking :)

2011-05-06 @ 14:48:37
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilket foder kör du till Bella, Tempe och Mollie? Vart köper du det? =) Hehe nu måste man ju förbereda lite :)

2011-05-06 @ 16:15:26
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: Emelie N

R.I.P Ville, soies pappa :(



jajamen, Mimmis pappa oxå :D



jag tror den sista heter Fanny Bunny :)

2011-05-06 @ 19:58:33
URL: http://soluddens.blogspot.com

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0