Frågestundssvaren

Caroline:
1.Har ni någon gång blivit arga på era kaniner och isf så varför?

Sara: Jag har blir sur när Teddy är sur, som när han träffar honor, Emma och Alva. Mot dom är han snäll eftersom dom luktar honor men när jag ska ta upp han blir han jättesur och det brukar han vara några dagar. Arg blir jag ju inte men jag vill inte att Teddy ska bita mig så därför så ska han inte träffa honor på läääänge.

Emelie: Arg blev jag aldrig, men irriterad kan jag bli.

Emma: Arg och arg, men det händer att jag blir lite irriterad på henne, framförallt när hon är elak i buren.

2.Tränar ni alltid med era kaniner?

Sara: Jag tränar inte direkt med Teddy. Jag går ut med han i sele och snart ska jag bygga ut hans bur med kompostgaller så han kan springa mer, för det älskar han. Hoppning har jag nästan slutat med, händer att jag hoppar någon gång ibland.

Emelie: Tränar gör jag ju inte, men i sele/hage går de ganska ofta. Eller ja hage iaf de har inte börjat blivit seltränade än, sedan kommer jag att träna hoppning med båda.

Emma: Jag försöker att ta ut Bella i sele eller i hage varje dag, så hon får ordentligt med motion. Tempe kommer bara ut i hage just nu.


3.Ska ni köpa flera kaniner?

Sara: Nej, jag älskar Teddy och han är perfekt så jag behöver ingen till:)

Emelie: Nej, inte vad jag vet. Men däremot (Om jag får) skulle jag vilja ta en kull på Oddan eller Frallan och behålla en unge därifrån.

Emma: Jag kommer inte köpa fler kaniner när jag bor hemma (som det ser ut just nu :p) men sen.
hur många selar har ni?
 
4.Hur många selar har ni?

Sara: 2, en bogsele och en h-sele.

Emelie: Just nu två, men snart fler! :D

Emma: Jadu.. Jag har säkert uppemot 10 selar, om inte fler. 

© Sara
5.Vad hatar ni för mat?

Sara: Gröt,räkor,kräfor och fler också=P

Emelie: Oj, ärtsoppa x'D

Emma: Pölsa och lever ^^

6.Vad är eran favorit mat?

Sara: Vet inte, gillar olika.

Emelie: Tacos eller Kasslerknyte :)

Emma: Min favortimat.. Har ingen speciell favoritmat.

Tanja:
Vad ni har för kameror?
Har ni Canon är ni bäst! ;)

Sara: Olympus E-500

Emelie: Jag har en Nikon D3100, fast det är min pappas.

Emma: Canon EOS 400D (eller den är ju trasig..)

Fanni:
Jag undrar om ni inte kan ta in en till Fotoryttare? Ju fler som skriver = fler inlägg :D

Vi alla tre är eniga om att det räcker med oss tre, framförallt för att inte röra till det för er läsare.

Emelie N:
Nr får era kaninungar debba?

Emelie: Oddan får debutera 16 Juli och Frallan 22 Juli.

Emma: Tempe får debutera 16 Juni.


© Sara

Anomym:
Varför ska du sluta rida Tian (Till Emma)? :o

Tyvärr så funkar det inte i längden att åka 30 minuter för att komma dit :(



Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0