Fotat

idag har jag och Emma fotat hela eftermiddagen. Vi fotade på Tempe, Bella och teddy. Vi hann inte med Mollie. Jag fotade och Emma fick springa och se till så att kaninerna stod still. Bilderna är på Emmas kamera så det är hon som kommer lägga in alla bilder:).

Nu kommer man kunna blogga mycket, iallafall jag för jag har inget skolarbete kvar utan allt är klart nu och det är superskönt. MEN nu vill jag ha tips vad ni vill att jag ska blogga om. Kanske se bilder och filmer på nått speciellt? Eller kanske läsa om nått speciellt? Kom med förslag.

//Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0