Fix - dag för fulla pappmuggar

Idag så ska jag (så fort skolan är slut vill säga..) fixa transportburar, speciellt Bellas behöver en riktig skuromgång. Sen ska jag leta akita-skålar, vattenflaskor och hållare. Packa till kaninerna och till mig själv (jag sover över, men Bella far hem) och sen ska jag städa lekstugan, en viss kanin har kissat på golvet där..


Självklart kommer jag att uppdatera också, vad sägs som en bildbomd från ridläger under åren?


En lite komisk sak. För något år sen såg jag en uppvisning med kaninhoppning och tänkte redan då att jag skulle vilja hoppa. Fast jag hade ju ingen kanin då. Och nu, något år senare är jag kaninhoppare och klubben som hade uppvisningen är min hemmaklubb. Bella har tillochmed hoppat över det där hindret!




Kommentarer
Postat av: Emelie N

visst ska det bli kul :D jag blir alltid så nervös innan för jag tror alltid att jag kommer att glömma något ;)

2011-05-13 @ 17:27:10
URL: http://soluddens.blogspot.com

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0