En fantastisk helg :D

Igår kväll kom jag hem runt 9 efter att ha tillbringat två dagar i Härnösand. Resultaten är inte så mycket att nämna, men jag kommer till dom sen. Men jag har haft superroligt, även om vi sett en hel del regn. Lördagen avslutades med grillning hos Unni och Eurovision :) Träffade dessutom Emelie på tävlingen och fick se hennes übersöta bäbis, aww <3

Men ja, resultat var det.

Bella hoppade på 7 fel i första lätten (rak, lördag), medans Mollie bara gick på 3 ynka fel. Tyvärr ingen final för henne.
I andra lätten tog sig Bella runt på 8 fel (9 hinder) medans Mollie plöjde och rev allihop.

Längden fattade dom inte riktigt, det var trots allt första gången dom såg ett riktigt längd-hinder och framstycket förstörde lite. Båda blev oplacerade.

Krok lätt på söndag:

Bella hoppade på och klarade något hinder, men var för långsam och blev oplacerad, tiden gick ut. Mollie var lite snabbare, men hoppade ganska dåligt.

I andra krok lätten gick det bättre. Bella gick på 6 fel och förvånade mig genom att hoppa vissa hinder utan att riva. Mollie gick på 5 fel och klarade dom större kombinationerna. Synd att hon slarvade så med dom mindre.

Är trots det nöjd, klart att det kunnat gå bättre men det hade kunnat gå sämre också. Och mitt hopp står på lilla Tempe, ska nog selträna han idag :)


Kommentarer
Postat av: Emelie N

ja det var jätteroligt i helgen :D

2011-05-16 @ 11:07:50
URL: http://soluddens.blogspot.com

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0