Bäbis har blivit stor

Satt imorse och förundrades över lilla Tempe som skuttade på golvet. Han fyller 11 veckor till helgen och sen tolv. Känns som om det var igår jag fick hem min lilla bebis, och nu får han snart seltränas! Det ska bli roligt att se hur han reagerar i selen. Både Bella och Mollie var väldigt lugna och accepterade selen direkt, men det är det inte alla som gör.

Hoppningen ska också bli väldigt spännande. Klart jag har förväntningar på han, speciellt efter att han hoppade upp i min fåtölj. Hoppa kan han :) Hoppas bara att han tycker det är lika roligt som jag tycker.

Men det skojigaste blir ändå att köpa selar ^^

Nej, men debuten är också något jag ser fram emot. 25 Juni sker förhoppningsvis den, 9 dagar efter att han blivit 4 månader (då får man debutera). Jag ville ha en tävling på hemmaplan för hans debut, där det inte blir så stressigt. (Himla bra med små klubbar!)



Hos uppfödaren.


I hagen för någon vecka sedan.


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0