Avslutad!

Nu avslutar jag tävlingen och önskar er som deltog lycka till!

Vi kommer att gå igenom bidragen och vinnaren borde komma upp om några dagar. Vi kontaktar dig via mejl så att du vet om att du vunnit.

Det kommer att bli svårt att välja ut en vinnare, många av bilderna som blev inskickade är väldigt fina och det syns att dom har en tanke bakom sig. Att dom berättar en historia. Det gillar jag. Jag har nog ingen riktig favorit än, men jag har inte gått igenom dom så noga än heller. Men alla bilder var otroligt fina och ett stort tack till er som deltog!



En ganska kass bild på en söt häst. Ingen historia, ingen tanke bakom bilden. Jag önskar att jag fotade fler sådana bilder, genomtänkta.

//Emma genom Fotoryttarna.

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0