Äh ett inlägg hinss ju med!

Idag stack jag till stallet direkt efter skolan, jag red med Julia en tur i skogen sedan efter att hon åkt hem så red jag i paddocken.


Tyvärr så kunde inte Emma följa med, men vi har ju fortfarande 2 gånger kvar :)


Jag red som sagt i paddocken idag och jag kan ju säga att det gick väldigt bra! En pigg och sammarbetsvillig ponny, allt man kan önska sig! Jag jobbade bara skritt och trav och krävde inte jätte mycket utav honom i början utan för det mesta känna hur han var idag. Efter ett tag krävde jag mer och mer, han vart tvungen att forma sig vid hörnen, jobbade mycket volter och ställningar samt mycket tygel. Är otroligt stolt över honom, han gick på tygel i trav och skritt nästan hela tiden, blir så otroligt stolt över de framsteg vi gör tillsammans!!



Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0